تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

آشنايي با بهترين حفاظ درب ورودي آپارتمان !

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيدحفاظ درب ورودي آپارتمان  يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

بهترين حفاظ درب آپارتمان در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهدحفاظ درب ورودي آپارتمان  عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

 

توليد حفاظ درب ورودي آپارتمان

درب هايي که به عنوان حفاظ درب ورودي آپارتمان  توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ درب ورودي آپارتمان

حفاظ درب ورودي آپارتمان  اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

حفاظ درب ورودي آپارتمان  اما با رنگ هاي الکترواستاتيک کوره اي رنگ آميزي مي شوند که بهترين از نظر کيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است. شايد تصور کنيد که رنگ حفاظ درب ورودي آپارتمان  تنها به مشکي محدود مي شود اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشکي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. بهترين راه براي اينکه بتوانيد قيمت درب آکاردئوني را حساب کنيد اين است که ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب کنيد. دقت داشته باشيد که اين کار را ميتوانيد براي درب هايي که قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه کنيد. امروزه يکي از مهم ترين نکات در انتخاب اين نوع درب ها اين است که شما بتوانيد نياز خود را برطرف کنيد و اين کار امکان پذير نخواهد بود الي با اينکه اين نياز با هزينه هاي شما يکي باشد.

 

نکات انتخاب حفاظ درب ورودي آپارتمان

نکات بسياري در زمينه انتخاب حفاظ درب ورودي آپارتمان  وجود دارد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد.

انواع حفاظ درب ورودي آپارتمان

  1. اين نوع حفاظ ها نبايد کمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت داشته باشيد که انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است که به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد کنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد کرد. البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود که درب به آساني باز و بسته نشود که اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.
  2. با اينکه گفته مي شود درب آکاردئوني داراي امنيت بسياري است اما باز هم شما بايد از قفل محکم و ايمن در اين زمينه استفاده کنيد.
  3. قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.
  4. دقت کنيد که حفاظ درب ورودي آپارتمان شما پرچ هاي محکم و مرغوبي داشته باشد.
  5. پروفيل هاي حفاظ درب ورودي آپارتمان را به خوبي بررسي کنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.
  6. باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ درب ورودي آپارتمان

در زمينه خريد و نصب حفاظ درب ورودي آپارتمان  شما ميتوانيد از افرادي کمک بگيريد که متخصص در اين زمينه هستند. اين افراد در واقع امکاني را براي شما فراهم خواهند کرد که ميتوانيد توسط آن هرآنچه که نياز داريد را خريداري کنيد و در نهايت بتوانيد کار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.

پيش از خريد حفاظ درب ورودي آپارتمان ، بايد به مشاوره هايي که در اين زمينه انجام مي شود دقت کنيد. آنچه بايد بدانيد اين است که اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند که بهترين نوع حفاظ درب ورودي آپارتمان  را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب کنيد. در نتيجه ميتوان گفت که بهترين نحوه خريد حفاظ درب ورودي آپارتمان  به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود. البته اگر شما امکان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده کنيد اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد. دقت داشته باشيد که قبل از خريد حفاظ درب ورودي آپارتمان ، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

 

خريد حفاظ درب ورودي آپارتمان

  1. مقاطع را در ابعاد مختلف درب آکاردئوني بررسي کنيد.
  2. مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص کنيد.
  3. از تسمه هاي مناسب استفاده کنيد.
  4. استفاده از تسمه هايي که آستانه درب را بالاتر مي برند.
  5. استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه
  6. رنگ هاي کوره اي که قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد از انواع مشکي، مشکي مسي، قهوه اي سوخته و … بهره مند شويد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,بهترین,حفاظ,درب,ورودی,آپارتمان,!, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 247 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 21:59

نرده فرفورژه بالکن چيست؟

 
زماني که صحبت از نرده فرفورژه بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده فرفورژه بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان نرده فرفورژه بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده فرفورژه بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع نرده فرفورژه بالکن

چرا نرده فرفورژه بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده فرفورژه بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از نرده فرفورژه بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي نرده فرفورژه بالکن

کيفيت نرده فرفورژه بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين نرده فرفورژه بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده فرفورژه بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه,بالکن,چیست؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 196 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 21:56

نکات مهم در برگزاري جشن عروسي ماندگار

 

جشن عروسي و تشريفات آن، يکي از مهم ترين و فراموش نشدني ترين وقايع رخ داده در زندگي هر زوج جواني است که پيوند مقدس و آسماني، تعهد، عشق و وفاداري خود را با برگزاري اين جشن بر همگان آشکار نموده و خاطره اي جذاب و هميشه ماندگار از اين مراسم به ارمغان خواهند برد. نحوه برگزاري جشن عروسي و تشريفات آن، از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و در مناطق مختلف ايران، بسته به فرهنگ ها، سنت ها و رسومات متفاوت به شکل متنوعي برگزار گرديده و در نظر گرفتن چند نکته مهم و اصلي در بهتر و زيباتر برگزار شدن جشن عروسي، اهميت فراواني خواهد داشت.

جشن عروسي در ايران

مراسم عروسي يکي از بزرگترين و مهم ترين مراسمات برگزار شونده در ايران بوده و به اشکال بسيار متنوعي اجرا مي گردد. در گذشته اين مراسم بسيار ساده تر و بدون تشريفات برگزار شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي زيادي  جهت برگزاري اين مراسم وجود نداشت. امروزه با توجه به گسترش و ورود فرهنگ غرب و الگوبرداري از شبکه هاي فضاي مجازي، عکس و فيلم هاي متنوع اينترنت و فيلم هاي ماهواره اي، برگزاري اين مراسم به شکلي ديگر مبدل گرديده و تشريفات پذيرايي و تزئيني در آن از جايگاه ويژه اي برخوردار گشته است. امروزه برخلاف گذشته، بيشتر مراسمات عروسي در باغ تالارها و يا تالارهاي سرپوشيده برگزار گرديده و به شکل جداگانه يا همزمان با مراسم عقد در اتاق هاي تزئين شده و زيبا مي باشند. زندگي مدرن امروزي بشر و کوچک شدن فضاي منازل مسکوني، مشغله هاي شغلي و کمبود زمان منجر گرديده است، بخش اعظمي از تدارکات و تشريفات برگزاري جشن عروسي و خدمات مرتبط با آن را به شرکت هاي خدماتي اجرا کننده مراسمات سپرده و تنها هزينه هاي مورد نياز را به شرکت ها پرداخت نمايند.

go_m3.jpg

آتليه هاي تخصصي عکس و فيلمبرداري

عکس و فيلم يکي از اصلي ترين و مهم ترين يادگاري هاي به جا مانده از جشن عروسي هستند که اهميت بسيار زيادي داشته و مي توانند لحظات شيرين و تکرار ناپذير پيوند زوجين را ثبت نموده و لذت داشتن يک خاطره خوب را براي ساليان سال به آن ها هديه نمايند. امروزه اين کار مهم را آتليه هاي عکاسي انجام داده و به شکل تخصصي، سفارشي و با استفاده از روش هاي به روز و نوين، عکس و فيلم ها را تهيه، ويرايش و ميکس مي نمايند. انتخاب و رزرو وقت آتليه از مهم ترين خدمات و اقدامات پيش از جشن عروسي بوده که به شکل حضوري و اينترنتي انجام گرفته و احتياج به تحقيق و کمي پرس و جو خواهد داشت. امروزه با توجه به گسترش و رونق کسب و کار در اين حرفه، تعداد آتليه ها در تمامي استان هاي کشور افزايش چشمگيري داشته و انتخاب يک آتليه از ميان اين همه تنوع، کار بسيار دشواري مي باشد. توصيه مي شود به آتليه هايي با کادر مجرب و داراي سابقه کاري بالا مراجعه نموده و پس از رزرو زمان از دفتر کاري، نوع عکس ها، فيلمبرداري و متدهاي ارائه شده در ويرايش و ميکس فيلم ها توسط آتليه را مطابق با سليقه و توان مالي خود، انتخاب نماييد.

 

سالن زيبايي و آرايش عروس

با اينکه گفته مي شود، انتخاب لباس عروس و تجهيزات مرتبط با آن مانند دسته گل و تاج، در زيبا شدن عکس ها، فيلمبرداري و جلب توجه ميهمانان اهميت بيشتري از آرايش صورت و موهاي عروس داشته؛ اما به جرات مي توان گفت اين دو انتخاب از نظر ميزان اهميت در يک کفه ترازو قرار گرفته و هر دو تاثير فوق العاده اي بر زيبايي عروس و عکس هاي آتليه اي خواهد داشت.

سالن هاي زيبايي تخصصي

امروزه سالن هاي زيبايي بسيار متفاوتي در استان تهران و ساير استان هاي کشور آغاز به کار نموده و کمي تخصصي تر و ماهرانه تر از گذشته، به فعاليت مي پردازند. يکي از تخصص هاي مهم و پرطرفدار در اين زمينه، تخصص آرايش و زيبايي عروس است. انتخاب سالن زيبايي و رزرو زمان آن نيز مانند آتليه يکي از کارهاي مهم و بسيار با اهميت پيش از برگزاري جشن و مراسم عروسي است. توصيه مي شود در اين زمينه با مشاورين سالن زيبايي مشورت نموده و يک مدل آرايش مو و صورت، متناسب و متوازن با رنگ پوست، مو و حالت چهره خود را انتخاب نماييد. امروزه با توجه به وسعت يافتن فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، امکان مشاهده، بررسي و انتخاب آنلاين مدل هاي مختلف آرايش عروس در سالن هاي زيبايي وجود داشته و حتي مي توان از مشاوره و رزرو آنلاين وقت ها نيز استفاده نمود. برخي از سالن هاي زيبايي، مدل هاي انتخاب شده شما را نيز اجرا خواهند نمود.

 

مديريت و هزينه هاي آرايشگاه زنانه در جشن عروسي 

مديريت و مدت زمان حضور در سالن هاي زيبايي، موضوعي بسيار مهم است که منجر به ايجاد خستگي، کلافگي و بي حوصلگي عروس خواهد شد. توصيه مي شود اين زمان را به حداقل رسانده و بخشي از کارهاي روز عروسي را، يک روز پيش از روز اصلي مراسم انجام دهيد. هزينه هاي کسب شده بوسيله سالن هاي زيبايي به عوامل بسيار زيادي بستگي داشته و در رنج هاي متفاوتي قرار مي گيرد. برخي از سالن هاي زيبايي هزينه هاي بيشتري داشته و از خدمات و امکانات بروز تري برخوردار مي باشند.

 

آرايشگاه مردانه

متاسفانه توجه بيش از حد به عروس و تشريفات  تزئيني وي، نقش داماد بسيار کمرنگ بوده و توجه کمتري به وي خواهد شد. بايد توجه داشت داماد، تکميل کننده زيبايي هاي عروس در جشن عروسي  بوده و توجه به انتخاب کت و شلوار، رنگ لباس و نوع لباس با توجه به استيل وي از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. يکي ديگر از مسائل مهم و قابل توجه در برگزاري جشن عروسي و توجه ويژه به داماد، انتخاب مدل موهاي داماد و آرايشگاه مردانه است. توصيه مي شود در انتخاب مدل موهاي داماد، حتما به حالت چهره و فاکتورهاي ديگر توجه داشته و تنها به مدل موهاي روز بسنده ننماييد.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,برگزاری,جشن,عروسی,ماندگار, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:13

نکات مهم در برگزاري جشن عروسي ماندگار

 

جشن عروسي و تشريفات آن، يکي از مهم ترين و فراموش نشدني ترين وقايع رخ داده در زندگي هر زوج جواني است که پيوند مقدس و آسماني، تعهد، عشق و وفاداري خود را با برگزاري اين جشن بر همگان آشکار نموده و خاطره اي جذاب و هميشه ماندگار از اين مراسم به ارمغان خواهند برد. نحوه برگزاري جشن عروسي و تشريفات آن، از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و در مناطق مختلف ايران، بسته به فرهنگ ها، سنت ها و رسومات متفاوت به شکل متنوعي برگزار گرديده و در نظر گرفتن چند نکته مهم و اصلي در بهتر و زيباتر برگزار شدن جشن عروسي، اهميت فراواني خواهد داشت.

جشن عروسي در ايران

مراسم عروسي يکي از بزرگترين و مهم ترين مراسمات برگزار شونده در ايران بوده و به اشکال بسيار متنوعي اجرا مي گردد. در گذشته اين مراسم بسيار ساده تر و بدون تشريفات برگزار شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي زيادي  جهت برگزاري اين مراسم وجود نداشت. امروزه با توجه به گسترش و ورود فرهنگ غرب و الگوبرداري از شبکه هاي فضاي مجازي، عکس و فيلم هاي متنوع اينترنت و فيلم هاي ماهواره اي، برگزاري اين مراسم به شکلي ديگر مبدل گرديده و تشريفات پذيرايي و تزئيني در آن از جايگاه ويژه اي برخوردار گشته است. امروزه برخلاف گذشته، بيشتر مراسمات عروسي در باغ تالارها و يا تالارهاي سرپوشيده برگزار گرديده و به شکل جداگانه يا همزمان با مراسم عقد در اتاق هاي تزئين شده و زيبا مي باشند. زندگي مدرن امروزي بشر و کوچک شدن فضاي منازل مسکوني، مشغله هاي شغلي و کمبود زمان منجر گرديده است، بخش اعظمي از تدارکات و تشريفات برگزاري جشن عروسي و خدمات مرتبط با آن را به شرکت هاي خدماتي اجرا کننده مراسمات سپرده و تنها هزينه هاي مورد نياز را به شرکت ها پرداخت نمايند.

go_m3.jpg

آتليه هاي تخصصي عکس و فيلمبرداري

عکس و فيلم يکي از اصلي ترين و مهم ترين يادگاري هاي به جا مانده از جشن عروسي هستند که اهميت بسيار زيادي داشته و مي توانند لحظات شيرين و تکرار ناپذير پيوند زوجين را ثبت نموده و لذت داشتن يک خاطره خوب را براي ساليان سال به آن ها هديه نمايند. امروزه اين کار مهم را آتليه هاي عکاسي انجام داده و به شکل تخصصي، سفارشي و با استفاده از روش هاي به روز و نوين، عکس و فيلم ها را تهيه، ويرايش و ميکس مي نمايند. انتخاب و رزرو وقت آتليه از مهم ترين خدمات و اقدامات پيش از جشن عروسي بوده که به شکل حضوري و اينترنتي انجام گرفته و احتياج به تحقيق و کمي پرس و جو خواهد داشت. امروزه با توجه به گسترش و رونق کسب و کار در اين حرفه، تعداد آتليه ها در تمامي استان هاي کشور افزايش چشمگيري داشته و انتخاب يک آتليه از ميان اين همه تنوع، کار بسيار دشواري مي باشد. توصيه مي شود به آتليه هايي با کادر مجرب و داراي سابقه کاري بالا مراجعه نموده و پس از رزرو زمان از دفتر کاري، نوع عکس ها، فيلمبرداري و متدهاي ارائه شده در ويرايش و ميکس فيلم ها توسط آتليه را مطابق با سليقه و توان مالي خود، انتخاب نماييد.

 

سالن زيبايي و آرايش عروس

با اينکه گفته مي شود، انتخاب لباس عروس و تجهيزات مرتبط با آن مانند دسته گل و تاج، در زيبا شدن عکس ها، فيلمبرداري و جلب توجه ميهمانان اهميت بيشتري از آرايش صورت و موهاي عروس داشته؛ اما به جرات مي توان گفت اين دو انتخاب از نظر ميزان اهميت در يک کفه ترازو قرار گرفته و هر دو تاثير فوق العاده اي بر زيبايي عروس و عکس هاي آتليه اي خواهد داشت.

سالن هاي زيبايي تخصصي

امروزه سالن هاي زيبايي بسيار متفاوتي در استان تهران و ساير استان هاي کشور آغاز به کار نموده و کمي تخصصي تر و ماهرانه تر از گذشته، به فعاليت مي پردازند. يکي از تخصص هاي مهم و پرطرفدار در اين زمينه، تخصص آرايش و زيبايي عروس است. انتخاب سالن زيبايي و رزرو زمان آن نيز مانند آتليه يکي از کارهاي مهم و بسيار با اهميت پيش از برگزاري جشن و مراسم عروسي است. توصيه مي شود در اين زمينه با مشاورين سالن زيبايي مشورت نموده و يک مدل آرايش مو و صورت، متناسب و متوازن با رنگ پوست، مو و حالت چهره خود را انتخاب نماييد. امروزه با توجه به وسعت يافتن فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، امکان مشاهده، بررسي و انتخاب آنلاين مدل هاي مختلف آرايش عروس در سالن هاي زيبايي وجود داشته و حتي مي توان از مشاوره و رزرو آنلاين وقت ها نيز استفاده نمود. برخي از سالن هاي زيبايي، مدل هاي انتخاب شده شما را نيز اجرا خواهند نمود.

 

مديريت و هزينه هاي آرايشگاه زنانه در جشن عروسي 

مديريت و مدت زمان حضور در سالن هاي زيبايي، موضوعي بسيار مهم است که منجر به ايجاد خستگي، کلافگي و بي حوصلگي عروس خواهد شد. توصيه مي شود اين زمان را به حداقل رسانده و بخشي از کارهاي روز عروسي را، يک روز پيش از روز اصلي مراسم انجام دهيد. هزينه هاي کسب شده بوسيله سالن هاي زيبايي به عوامل بسيار زيادي بستگي داشته و در رنج هاي متفاوتي قرار مي گيرد. برخي از سالن هاي زيبايي هزينه هاي بيشتري داشته و از خدمات و امکانات بروز تري برخوردار مي باشند.

 

آرايشگاه مردانه

متاسفانه توجه بيش از حد به عروس و تشريفات  تزئيني وي، نقش داماد بسيار کمرنگ بوده و توجه کمتري به وي خواهد شد. بايد توجه داشت داماد، تکميل کننده زيبايي هاي عروس در جشن عروسي  بوده و توجه به انتخاب کت و شلوار، رنگ لباس و نوع لباس با توجه به استيل وي از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. يکي ديگر از مسائل مهم و قابل توجه در برگزاري جشن عروسي و توجه ويژه به داماد، انتخاب مدل موهاي داماد و آرايشگاه مردانه است. توصيه مي شود در انتخاب مدل موهاي داماد، حتما به حالت چهره و فاکتورهاي ديگر توجه داشته و تنها به مدل موهاي روز بسنده ننماييد.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,برگزاری,جشن,عروسی,ماندگار, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:11

شيشه لمينت چيست و فرايند توليد آن چگونه است ؟

حتما نام شيشه‌ لمينت را شنيده‌ايد. شيشه‌هايي ايمن با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه. شيشه لمينت نسبت به شيشه‌هاي معمولي و شيشه لمينت از ضريب ايمني بيشتري برخوردار است و همين عامل باعث شده در مصارف مختلف ساختماني، خودرو سازي، شيشه پارتيشن اداري، نرده شيشه اي و … مورد استفاده قرار گيرد. شيشه‌هاي معمولي در اثر شکسته شدن به قطعات ريز و درشت و بسيار تيز و بُرنده تبديل مي‌شوند که مي‌توانند منجر به خسارات زيادي گردند. شيشه‌هاي سکوريت در مقايسه با شيشه‌هاي معمولي وضعيت بهتري دارند. شيشه سيکوريت در اثر شکسته شدن به قطعات ريز و غير بُرنده تبديل مي‌شوند که عملا بي‌خطر هستند و هيچگونه خطر جاني ندارند اما نکته اينجاست که شيشه سکوريت و شيشه معمولي در اثر شکسته شدن خُرد شده و مي‌ريزد. براي حل اين مشکل شيشه‌هاي لمينت معرفي و توليد شدند. شيشه‌هاي لمينت بر خلاف شيشه‌هاي معمولي و شيشه سکوريت در اثر ضربات محکم پس از شکسته شدن خُرد نمي‌شود و نمي‌ريزد. همين عامل باعث افزايش ايمني بسيار بالاي شيشه‌هاي لمينت شده است.

 

 

 

فرايند توليد شيشه لمينت

در توليد شيشه‌هاي لمينت، دو يا چند لايه شيشه سکوريت در ميان لايه‌هاي پليمري و پلاستيکي شفاف قرار مي‌گيرد و به کل مجموعه فشار و حرارت بالا اعمال مي‌شود. شيشه‌هاي لمينت به دليل وجود لايه پلاستيکي تزريق شده، از خُرد شدن و ريختن شيشه جلوگيري مي‌کند. مهمترين ويژگي شيشه‌هاي لمينت جلوگيري از ريختن شيشه‌هاي شکسته شده است. شيشه‌ها در اثر ضربه مي‌شکنند اما تکه‌هاي شکسته شده به ميان لايه‌ها مي‌چسبند و شيشه يکپارچگي خود را حفظ مي‌کند. شيشه هاي لمينت به صورت شيشه دو جداره نشکن و چند جداره توليد ميشود و پس از شکسته شدن شيشه در اثر ضربات بسيار سنگين، تکه هاي شيشه در لايه هاي مياني قرار ميگيرد و عملا ريزش شيشه رخ نميدهد.

شيشه سکوريت معمولا به صورت شيشه سکوريت مات ، شيشه سکوريت شفاف و شيشه سکوريت رفلکس توليد و عرضه ميگردد. هر يک از اين نوع شيشه ها کاربرد خاص خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد مقالات مربوط به هر يک را مطالعه کنيد.

شرکت آنلاين دُر نماينده رسمي واردات انواع شيشه لمينت با کيفيت بالا و قيمت مناسب است. قيمت شيشه لمينت بر اساس نوع شيشه و کيفيت آن ارزيابي ميشود. ميتوانيد انواع شيشه لمينت را با قيمت مناسب از ما خريداري کنيد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

----------------------------------

  

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : شیشه,لمینت,چیست,و,فرایند,تولید,آن,چگونه,است,؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 1:56

نرده و حفاظ شيشه اي نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده شيشه اي و يا هندريل شيشه اي به دليل استحکام بالا و زيبايي ظاهري کاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند. از نرده شيشه اي مي توان به عنوان جدا کننده فضاها استفاده کرد. از مزاياي نرده شيشه اي مي توان به مواردي از قبيل راحتي در تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده هاي شيشه اي در دو نوع نرده تمام شيشه اي و نرده شيشه اي ترکيبي توليد مي شوند.

مزاياي نرده شيشه اي

امروزه نرده هاي شيشه اي بسيار پرطرفدار هستند و اهميت بسيار بالايي در صنعت ساختمان سازي دارند. نرده شيشه اي مي تواند علاوه بر ايجاد فضايي ايمن، موجب زيبايي آن مکان نيز شود. نرده شيشه اي در فضاهاي گوناگوني مانند پله ها، بالکن ها و.. کاربرد دارد. به کمک نرده شيشه اي و نرده استيل مي توان ظرافت و استحکام را در محيط هايي هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده ترکيبي از نرده شيشه اي و استيل، مدت ماندگاري آن را افزايش مي دهد. از مزاياي هندريل شيشه اي راه پله مي توان به راحتي تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده استيل به کار رفته در اين ترکيب بر اثر سايش و خوردگي دچار آسيب نمي شود.

ويژگي هاي نرده شيشه اي

نرده هاي فلزي رطوبت را در خود راه مي دهند و هيچ مقاومتي در برابر آن ندارند. همچنين، اين نرده ها در برابر ضربه مي توانند آسيب پذير باشند. اما نرده شيشه اي علاوه بر اينکه زيبايي خيره کننده اي دارد و نور را بيشتر عبور مي دهد، مقاومت بالايي نيز دارد و هرگز رنگ آن از بين نمي رود. از نرده شيشه اي مي توان در مناطق شرجي، گرمسير، خشک و سرد و در دماهاي مختلف استفاده کرد. نرده شيشه اي به شکل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته مي شود. رنگ نرده شيشه اي تغيير نمي کند و شکل خود را نيز از دست نمي دهد. تنها ممکن است لک بگيرد که آن هم با شيشه شور و در حد يک دقيقه پاک خواهد شدنرده شيشه اي موجب زيباتر شدن ساختمان و راه پله ها مي شود و نماي بسيار بسيار زيباتري به آن مي دهد.

نرده هاي شيشه اي براي مصارف مختلف و با طرح ها و اشکال گوناگون طراحي و توليد ميشوند. نرده شيشه اي گرد و منحني و همچينين نرده شيشه اي صاف از جمله آنهاست. يراق آلات مورد استفاده در نصب نرده شيشه اي از جنس آلومينيوم ضد زنگ و يا آلياژ فولادي مقاوم در برابر زنگ زدگي ميباشد. هندريل و نرده شيشه اي براي مصارفي از قبيل نرده شيشه اي استخر، نرده شيشه اي بالکن ، نرده شيشه اي پله و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.

ما در شرکت آنلاين دُر انواع مختلف نرده شيشه اي در ضخامت هاي استاندارد را به شما معرفي ميکنيم و ميتوانيد بر حسب نياز خود از هر کدام استفاده نماييد. قيمت نرده شيشه اي با توجه به نوع شيشه و يراق آلات استفاده شده در نصب آن محاسبه و ارزيابي ميشود. با اين وجود شرکت آنلاين دُر علاوه بر کيفيت بالا قيمت بسيار پايين تري را به شما ارائه خواهد کرد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/HzsuV

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نرده,و,حفاظ,شیشه,ای,نشکن,استخر,بالکن,و,راه,پله, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 1:54

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : عوامل,تاثیرگذار,بر,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 231 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:49

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 182 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:47

غرفه سازي مدرن و اجاره تجهيزات نمايشگاهي چه تأثيري در تجارت دارد؟

 

 يکي از چيزهايي که مي‌تواند تأثير خيلي زيادي روي کسب و کار و تجارت شما داشته باشد، داشتن يه غرفه ي مدرن است. اگر قصد زدن يک غرفه در نمايشگاهي را داريد پيشنهاد مي‌کنيم به خواندن اين مطلب ادامه دهيد تا در مورد غرفه سازي مدرن بيشتر بدانيد.

h6ct_w3.jpg 

انواع مختلف غرفه سازي مدرن

غرفه سازي مدرن انواع مختلفي دارد که داراي سادگي و زيبايي خاص خودشان هستند. همين موضوع باعث مي‌شود تا افراد حاضر در نمايشگاه جذب اين غرفه ئ محصولاتي موجود در آن بشوند. يکي از نمونه هاي غرفه ي مدرن، غرفه سازي مينيمال است که در آن از تجهيزاتي که نياز ضروري به ان ها نيست استفاده نمي‌شود و ساده است. در اين نوع از غرفه سازي شکل هاي هندسي مثل مربع، دايره، مستطيل و ... به کار برده مي‌شود. غرفه سازي مدرن مينيمال معمولاً بسيار ساده و به رنگ سفيد ساخته مي‌شود.

 

استفاده از يک غرفه ي مدرن چه مزايايي دارد؟

براي ساخت يک غرفه سلايق متفاوتي در افراد وجود دارد. خيلي ها عاشق سادگي هستند و استفاده از يک غرفه ي مدرن را انتخاب مي‌کنند و خيلي ها نيز مي‌خواهند با داشتن يک غرفه ي کلاسيک بزرگ بودن شرکت و بيزينس خود را به همه نشان دهند. به خاطر همين موضوع معمولاً شرکت هاي غرفه سازي هم غرفه ي مدرن و هم غرفه ي کلاسيک توليد و به مشتريان ارائه مي‌دهند.

 

 

يک غرفه ي مدرن خوب چه ويژگي بايد داشته باشد؟

يکي از چيزهايي که براي غرفه سازي مهم است زيبايي غرفه و داشتن مکاني براي نشستن است. براي داشتن يک غرفه ي زيبا با بازده ي زياد شما بايد از نگاه مشتريان به غرفه نگاه کنيد تا بتوانيد فروش زيادي داشته باشيد. براي اين کار مي‌توانيد از طرح هاي گرافيکي ساده و جذاب استفاده کنيد. داشتن انبار و جايي براي عرصه کردن محصولات و خدمات از واجبات هر غرفه اي است.

 

نکاتي که براي غرفه سازي مدرن مهم هستند

هنگام ساخت غرفه بايد بدانيد که محل قرارگيري و موقعيت غرفه تأثير خيلي زيادي در تجارت شما دارد. همچنين اگر محل غرفه مساحت زيادي داشته باشد باعث مي‌شود طراح راحت تر و بهتر بتواند غرفه ي مد نظر شما را پياده سازي کند. در حال حاضر بيشتر مردم سادگي را دوست دارند و از قديم گفته شده که زيبايي در سادگي است پس سعي کنيد براي غرفه سازي مدل مدرن را انتخاب کنيد تا مورد پسند مشتريان  قرار بگيريد. براي غرفه سازي بايد جاي تمام کساني که قرار است در غرفه حضور داشته باشند را مشخص کنيد تا بتوانند متناسب با مسئوليت خود اطلاعات به روز شده اي را در اختيار مشتريان قرار دهند.

نمايشگاه ها يک مکان مهم و تاثير گذار در نشان دادن محصولات و خدمات شرکت ها است، بنابراين همه ساله شرکت ها و موسسات تلاش مي کنند تا در نمايشگاه ها محصولات خود را به بهترين شکل ممکن ارائه دهند تا بازديدکنندگان را به خود جذب کنند. براي اين کار بايستي طراحي غرفه شما بسيار مطلوب باشد تا همگان را به خود جذب کند ولي اين کار بسيار هزينه بر است به همين خاطر ما اجاره تجهيزات نمايشگاهي را به شما پيشنهاد مي کنيم تا هم غرفه اي مطلوب طراحي کنيد هم هزينه ها را کاهش دهيد و به هدف خود از شرکت در نمايشگاه برسيد. در اين مقاله با تجهيزات نمايشگاهي مورد نياز بيشتتر آشنا مي شويد پس با ما همراه باشيد.

 شهرت يافتن نام تجاري شما با اجاره تجهيزات نمايشگاهي

 

نياز اساسي در هواي گرم به کولر گازي

اگر که چندان سابقه ي شرکت در نمايشگاه ها را نداريد و تازه مي خواهيد درآنها شرکت کنيد اين مقاله را کامل بخوانيد. با اجاره تجهيزات نمايشگاهي مي توانيد با کمترين هزينه به بهترين شکل ممکن در نمايشگاه ها حضو پيدا کنيد و به هدفتان برسيد. پيش از هر چيزي با اجاره کولر گازي دماي داخل غرفه را مطلوب سازيد تا در فصل گرما بازديدکنندگان بخاطر گرماي  داخل غرفه آن را ترک کنند. همچنين با اين کار تهويه مناسبي ايجاد مي کنيد.

 

اجاره ميز و صندلي نمايشگاهي

يک نمايشگاه کامل فقط نبايد داراي محصول و خدمات تجاري باشد بلکه از خدمات رفاهي نيز بايد برخوردار باشد. يکي ديگر از تجهيزات مهم نمايشگاهي ميز و صندلي است. شما با اجاره ميز و صندلي متناسب با دکووراسيون خود مي توانيد غرفه اي زيبا ارائه دهيد. توجه داشته باشيد که بازديد کنندگان نمي توانند مدت زمان زيادي را بايستند، انها نياز دارد بنشينند و کمي استراحت کنند و با آرامش بيشتر به ديدن محصولات و گفت و گو با کارشناسان فروش بپردازند. همين طور مي توانيد با قرار دادن بروشور بر روي ميز ها و مختصر پذيرايي نظر آنها را بيشتر جلب کنيد. بنابراين اجاره تجهيزات نمايشگاهي در جلب بازديدکننده بسيار تاثير دارد.

                                            

 

 

آسايش چند ساعت ميزباني با اجاره مبل

دربعضي موارد بحث و گفت و گوي مديران فروش با بازديدکنندگان به قدري طولاني مي شود که مدير فروش خسته مي شود ولي با اجاره مبلي متناسب با دکوراسيون غرفه، هم ميزبان خسته نمي شود و هم بازديدکنندگان. با اجاره مبلمان مي توانيد از هزينه هاي زيادي جلوگيري کنيد و هم کار خود را راه بيندازيد. به همين راحتي با اجاره تجهيزات نماايشگاهي مي توانيد در نمايشگاه ها شرکت کنيد.

 

با اجاره تجهيزات پذيرايي کيفت را بيشتر کنيد

اجاره تجهيزات پذيرايي براي شرکت در نمايشگاه ها تا حدودي ضروري است. تجهيزاتي مثل يخچال کوچک، آب سرد کن، چايي ساز شما را براي پذيرايي از بازديدکنندگان آماده مي کند، همين طور براي نيروهايي که در غرفه کار مي کنند بسيار موثر است زيرا با خوردن چايي خستگي آنها برطرف مي شود و همين طور با خوردن آب يخ و شربت انرژي آنها براي صحبت با مشتريان بيشتر مي شود و بازدهي کار به همان اندازه بالا مي رود. با اجاره تجهيزات نمايشگاهي به همه ي اهداف خود ميرسيد.

 

با اجاره تلويزيوني محصولات خود را بهتر به نمايش بگذاريد

شما مي توانيد با اجاره يک ال سي دي نه چندان بزرگ و متوسط و نصب آن درر داخل غرفه محصولات و خدمات خود در قالب يک تيزر به نمايش بگذاريد تا بازديدکنندگان با تمام محصولات شما بيشتر آشنا شوند. همين طور اين کار باعث مي شود تا بازديدکنندگان را بيشتر جلب خود کنيد. يکي ديگر از ويژگي هاي اين کار اين است که به مديران فروش اين امکان را ميدهد تا به وسيله تلويزيون محصولات و خدمات خود را بهتر به مشتري معرفي کنند. بنابراين اجاره تجهيزات نمايشگاهي کار شما را هم با کيفيت تر مي کند هم کم هزينه تر.

منبع: تجهيزات نماايشگاهي

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : غرفه,سازی,مدرن,و,اجاره,تجهیزات,نمایشگاهی,چه,تأثیری,در,تجارت,دارد؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 309 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 15:28

سؤالاتي که ممکن است درباره ايمپلنت دندان برايتان پيش آيد

اگر شما هم جزو آن دسته از کساني هستيد که زياد اسم ايمپلنت به گوششان خورده است اما چيز زيادي درباره‌ي آن نمي‌دانيد يا سؤالات مختلفي در ذهنتان است با ما در اين مطلب همراه باشيد تا جواب پرسش‌هاي خود را پيدا کنيد.

3wzh_w1.jpg 

1) جراحي ايمپلنت دندان چيست؟

اگر چندتا از دندان‌هاي خود را از دست داده‌ايد و به دنبال جايگزين براي آن‌ها مي‌گرديد، ايمپلنت يک گزينه‌ي خوب براي اين جايگزيني است. حتماً تا به حال دندان مصنوعي را ديده‌ايد، دندان‌هاي مصنوعي رو لثه قرار مي‌گيرند اما ايمپلنت دندان روي فک قرار مي‌گيرد و يک درمان طولاني مدت براي شما به حساب مي‌آيد. ايمپلنت دندان از نظر ظاهري مانند دندان‌هاي خودتان است و حتي کارايي آن نيز فرقي ندارد. براي خلاص شدن از دست بريج ها و دندان مصنوعي به سراغ ايمپلنت که يک راه حل دائمي است برويد.

2) مزيت هاي جراحي ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان مزيت هاي فراواني دارد که ما به چند مورد در زير اشاره‌کرده‌ايم:

- ايمپلنت ها برعکس دندان مصنوعي يک ظاهر خيلي خوب و طبيعي دارند و در عين حال راحت تر هستند. به اين دليل که ايمپلنت ها روي استخوان فک قرار مي‌گيرند علاوه بر اين که کسي متوجه ايمپلنت شما نميشود، دائمي نيز هستند.

- ايمپلنت دندان يک جايگزين بسيار مناسب براي دندان واقعي شماست و بعد از وصل شدن به فک هيچ نيازي به تنظيم شدن ندارد بنابراين در حرف زدن شما مشکلي ايجاد نمي‌کند اما دندان مصنوعي امکان گشاد شدن، جا به جايي و... را دارد که احتمال دارد در گفتار شما اختلال ايجاد کند.

- بعد از گذشتن مدتي شما به ايمپلنت ها عادت مي‌کنيد و فکر مي‌کنيد دندان واقعي خودتان است بنابراين راحتي را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

- اگر از حالا به فکر اين هستيد که نکند نتوانيد غذاهاي مورد علاقه تان را بخوريد اصلا نگران نباشيد. با ايمپلنت مي‌توانيد هر غذايي مي‌خواهيد بخوريد چون مانند دندان واقعي عمل مي‌کند.

- ايمپلنت ها روي ساير دندان‌ها که واقعي هستند هيچ گونه تاثيري نمي‌گذارند و حتي باعث بهبود در سلامت دهان و دندان شما مي‌شوند. علاوه بر اين مسواک زدن دندان‌هايي که ايمپلنت هستند خيلي راحت تر است. با اين حال باز هم براي حمايت از باقي دندان‌ها در کنارشان يک پل محافظتي قرار مي‌دهند تا سار دندان‌ها تحت تاير قرار نگيرند.

- از آنجايي که ايمپلنت ها روي استخوان فک قرار مي‌گيرند و مثل دندان واقعي هستند، اگر به خوبي از آن‌ها مراقبت کنيد دوام زيادي خواهند داشت و مدت طولاني کارايي خود را حفظ مي‌کنند.

 ايمپلنت دندان قيمت

در اين مواقع ايمپلنت دندان حرف اول را مي زند. مسئله اي که ذهن همه ي افراد را درگير کرده مربوط به ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن مي باشد که در اين مقاله سعي داريم اطلاعات شما را در خصوص ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن بالاتر ببريم. جنس ايمپلنت دندان تيتانيوم خالص مي باشد که به صورت پايه در استخوان فک قرار مي گيرد.

 

به خاطر داشته باشيد که تنها برند ايمپلنت دندان مطرح نيست و موضوع مهارت دندانپزشکان نيز از اهميت بسياري برخوردار است. بهترين برندها در دردست افراد غيرمتخصص بي فايده است. علاوه بر آن دندانپزشکان مطرح مبالغ زيادي را دريافت مي کنند که بخشي از آن به ويزيت و دستمزد مربوط مي شود. اگر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي شما مهم است پيش از انجام آن جست و جوي کافي را انجام دهيد تا بتوانيد پزشک ايده آل را انتخاب کنيد تا ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن کمي متناسب با بودجه ي شما شود.

 

3) در طول فرآيند ايمپلنت چه اتفاقي مي‌افتد؟

جنس ايمپلنت ها از تيتانيوم است و معمولاً روي استخوان فک دنداني که از دست رفته و قرار است جايش ايمپلنت بگذارند قرار مي‌گيرد. قرار دادن ايمپلنت ها روي استخوان فک به قدري محکم است که هيچ گونه جا به جايي ندارد و به هيچ عنوان صدايي از آن توليد نمي‌شود. ايمپلنت دندان در انواع مختلفي ساخته شده است که پزشک معالج با توجه به وضعيت فک بيمار و در نظر گرفتن شرايط ديگر يکي از اين ايمپلنت ها را انتخاب مي‌کند.

4) چه کساني نياز به ايمپلنت دارند؟

در بعضي شرايط خاص ايمپلنت بهترين گزينه براي دندان از دست رفته است که اين شرايط عبارت اند از:

- دندان‌هاي از دست رفته بيشتر از يکي باشند.

- استخوان فک بايد به رشد کامل رسيده باشد.

- براي ايمن سازي ايمپلنت به مقدار زيادي استخوان احتياج است.

- بافت هاي دهاني بايد سالم باشند.

- علاقه اي به استفاده از دندان مصنوعي نداشته باشيد يا در نگه داشتن آن ناتوان باشيد.

 

ادامه ي اين پرسش و پاسخ ها را در بخش بعدي مطلب دنبال کنيد.

منبع: ايمپلنت دندان

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : سؤالاتی,که,ممکن,است,درباره,ایمپلنت,دندان,برایتان,پیش,آید, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 15:25

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:16

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فروشی,کاواک, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:13

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

 

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

d633982_.jpg 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

 

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دکتر,سعید,قریشی,دکتر,ارتودنسی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:26

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

 

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

d633982_.jpg 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

 

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : دکتر,سعید,قریشی,دکتر,ارتودنسی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:24

لینک دوستان

خبرنامه